חדשות ועידכונים

יכולות הסים המקליט

סים מקליט הוא שלוחה במרכזיית הענן, יכול לבצע את כל הפעולות של שלוחה רגילה כגון: הקלטה, חיבור לCRM, חיוג מזיהוי משתנה, קבלת שיחה לפי התניות, חיבור לתור נציגים, דוחות ועוד. הסים יכול לתפקד עצמאית או כחלק מהמרכזייה.

מערכת דיוור Newsletter

מערכת נוחה וקלה ליצירה ודיוור של ניוזלטר, שליחת עידכונים ללקוחות, עשרות תבניות מוכנות מראש. המערכת עומדת בכל חוקי הספאם.

מערכת SMS

מערכת ליצירה ושליחת קמפיינים במסרונים (SMS) אפשרות ליצירת שאלונים, תזמון שליחה, חיבור API, דוחות מסירה וקבלה, אפשרות להסרה מרשימת תפוצה ועוד.

פאנל ניהול מרכזייה

פאנל הניהול המתקדם מאפשר צפייה בזמן אמת בנתונים, מצב השלוחות, תורים ועוד, הפאנל מכיל מחולל דוחות רחבה. הפאנל מאפשר ניהול של המרכזייה, ביצוע שינויים בשלוחות, תורים, נתבים ויישומי מרכזייה נוספים.

שירות SMTP Mail realy

צוות המומחים בגלובלאקס, פיתח שירות SMTP, נקי ורשום ברשימות Whitelist ברחבי העולם, לצורך חיבור מערכות חיצוניות, מערכות newsletter ועוד, בצורה מאובטחת, נקייה ונכונה לצורך הפצת דואר אלקטרוני מרובה ממערכות שונות. ושמירה על דומיין נקי

אינטגרציה חדשה עם 99Digital

לקוחות המרכזייה יכולים עכשיו להתחבר לשירות הבוט החכם של וואטסאפ לביצוע אוטומציות, תהליכי התכתבות אוטומטיים ונתבים חכמים ישירות בוואטסאפ העסקי בזכות החיבור שלנו לחברת 99Digital שהינה מורשית API רשמי של מטא (פייסבוק)

אינטגרציה חדשה עם מערכת LeadMe

לקוחות הCRM של מערכת LeadMe יכולים להינות מעכשיו מהתממשקות למרכזייה, כולל הוצאת שיחות, רישום שיחות וגישה לקובץ הקלטת השיחה.

עידכון יכולות שלוחה סלולרית

חיוג פנימי למרכזייה
מהיום, לקוחות שלוחה סלולרית יכולים לחייג משלוחה סלולרית לשלוחה נייחת, קבוצת צלצול או תור שיחות ישירות מקו הסלולר!

אינטגרציה חדשה עם מערכת ביזסנס

לקוחות הCRM של מערכת ביזסנס יכולים להינות מעכשיו מהתממשקות למרכזייה, כולל הוצאת שיחות, רישום שיחות, תותח שיחות, גישה לקובץ הקלטת השיחה, שיוך שיחה אוטומטי לכרטיס לקוח, אוטומציות ועוד.

אינטגרציה חדשה עם מערכת פאוורלינק

לקוחות הCRM של מערכת Powerlink יכולים להינות מעכשיו מהתממשקות למרכזייה, כולל הוצאת שיחות, רישום שיחות, גישה לקובץ הקלטת השיחה, שיוך שיחה אוטומטי לכרטיס לקוח, אוטומציות ועוד.

עידכון יכולות שלוחה סלולרית

מערכת ערבול מספרים
לקוחות שלוחה סלולרית יכולים להינות מריבוי מספרים על שלוחה אחת, הוצאת שיחה מזוהה ממספרים שונים בצורה אקראית, או לפי בחירה.

אינטגרציה חדשה עם מערכת LeadManager

לקוחות הCRM של מערכת LeadMe יכולים להינות מעכשיו מהתממשקות למרכזייה, כולל הוצאת שיחות, רישום שיחות וגישה לקובץ הקלטת השיחה.

אינטגרציה חדשה עם מערכת StepCRM

לקוחות הCRM של מערכת LeadMe יכולים להינות מעכשיו מהתממשקות למרכזייה, כולל הוצאת שיחות, רישום שיחות וגישה לקובץ הקלטת השיחה.

עידכון מערכת שיחה חוזרת

מהיום, ניתן להפעיל שירות שיחה חוזרת למייל, ולתור אוטומטי. בתור אוטומטי הניציג נכנס לתור השיחה החוזרת כאשר הוא פנוי והמערכת תבצע עבורו את החיוג לפי סדר הבקשות.

אינטגרציה חדשה עם Vitrue

לקוחות המרכזייה יכולים עכשיו להתחבר לשירות הבוט החכם של וואטסאפ לביצוע אוטומציות, תהליכי התכתבות אוטומטיים ונתבים חכמים ישירות בוואטסאפ העסקי בזכות החיבור שלנו לחברת Vitrue.

עידכון מערכת עירבול מספרים

מהיום ניתן להגדיר במערכת עירבול מספרים, רשימה של מספרים לזיהוי יוצא אקראי, לפי סדר טעינת המספרים או לפי קידומת חיוג.

אינטגרציה חדשה עם קווי הסלולר של חברת טלזר 019 מובייל

מהיום ניתן להתחבר למרכזייה עם שלוחה סלולרית על בבסיס כרטיס סים המקושר כשלוחה למרכזייה, חיבור הסים מאפשר לבצע פעולות על המספר כמעט כמו שלוחה רגילה, כולל הלקטת שיחות, רישום שיחות, אינטגרציה לCRM ועוד.

פאנל מוניטור זמן אמת ומחולל דוחות

פאנל צפייה בזמן אמת והפקת דוחות היסטוריה וסטטיסטיקה על פעילות מוקדים ושלוחות, האזנה להקלטות, ניהול ותפעול מוקדנים ודאשבורד מתקדם.

שירות אנטי ספאם מנוהל בענן

שירות סינון דואר זבל לשמירה ואבטחת תקשורת המיילים בארגון.
לא צורך בביצוע התקנות או שינויים ברשת המחשוב הקיימת.

שירות גיבוי בענן

גיבוי קבצים, מערכת הפעלה, מכונות וירטואליות, תיבות Office 365, SQL שרתי NAS ועוד אפשרויות רבות