מאמרים נוספים:

תוכנת האקסל מאפשרת לנו ליצור טבלות ובסיסי נתונים פשוטים, לייצר נוסחאות לחישוב ולאיתור נתונים ועוד אפשרויות רבות.

אפשרות יעילה מאוד שקיימת באקסל מאפשרת לנו לשתף את חוברת העבודה כך שמספר משתמשים יוכלו לעבוד על החוברת במקביל.

אז איך עושים את זה?

לפניכם הסבר ליצירת שיתוף חוברת עבודה באקסל 2013,2010,2007.

לאחר פתיחת חוברת עבודה חדשה או חוברת עבודה קיימת

יש ללחוץ על "סקירה" (Review)

 

 

 

 

לאחר מכן על כפתור "שיתוף חוברת עבודה"

 

 

 

 

בחלון שנפתח יש לסמן את האפשרות "אפשר שינויים על ידי יותר ממשתמש אחד באותו הזמן" וללחוץ על "אישור"

 

 

 

 

 

לסיום תתבקשו לשמור את חוברת העבודה לפני השיתוף

יש לשמור את הקובץ בתיקייה משותפת על מנת שיוכלו לגשת לקובץ מהרשת.

 

 

איך ליצור חוברת עבודה משותפת באקסל

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

GlobalEx         טל: 03-6760602         info@globalex.co.il